Πώς μπορώ να σχεδιάσω και να εκτυπώσω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να προσωποποιήσετε το προϊόν σας εύκολα με φωτογραφία, κείμενο ή έτοιμα σχέδια.
1️⃣ Πατήστε το κουμπί “Personalize it” που βρίσκεται δεξιά στη σελίδα.
2️⃣ Επιλέξτε ανάμεσα σε:
• το χρώμα του προϊόντος
• τα έτοιμα σχέδιά μας
• τη δική σας φωτογραφία σε .jpg ή .png, τουλάχιστον 1000 x 1000 pixels και έως 5 MB
3️⃣ Προσθέστε όνομα ή μήνυμα και διαλέξτε γραμματοσειρά και χρώμα.
4️⃣ Δείτε την προεπισκόπηση και προσθέστε το προϊόν στο καλάθι για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Η ομάδα μας ελέγχει την ποιότητα της φωτογραφίας ή του κειμένου και δημιουργεί το προϊόν σας με φροντίδα και ακρίβεια. Κάθε μπουκάλι συσκευάζεται με προσοχή, έτοιμο για χρήση ή δώρο. Αν χρειαστούμε κάποια διευκρίνιση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Θα βρείτε επίσης αναλυτικές οδηγίες σε κάθε προϊόν, και αν χρειαστείτε βοήθεια μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Αν δεν ξέρω πώς να το στήσω, μπορείτε να με βοηθήσετε;
Φυσικά. Αν δυσκολευτείτε με την προσωποποίηση ή δεν είστε σίγουροι πώς να στήσετε το σχέδιό σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα σας βοηθήσουμε βήμα βήμα ή θα σχεδιάσουμε κάτι για εσάς.
Μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα στη σελίδα επικοινωνίας:
👉 Στείλτε μας μήνυμα
ή στο email:
📧 info@printaki.gr
Είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε μαζί το ιδανικό αποτέλεσμα.
Υπάρχουν περιορισμοί στα σχέδια που μπορώ να ανεβάσω;
Ναι. Για την ασφάλεια και την ποιότητα της εκτύπωσης, υπάρχουν ορισμένοι βασικοί περιορισμοί.
Μπορείτε να ανεβάσετε εικόνες σε μορφή .jpg ή .png, με ελάχιστη διάσταση 1000 x 1000 pixels και μέγεθος έως 5 MB.
Δεν μπορούμε να τυπώσουμε σχέδια που παραβιάζουν πνευματικά δικαιώματα, καθώς και περιεχόμενο προσβλητικό, επικίνδυνο ή ακατάλληλο. Οι πλήρεις κανόνες βρίσκονται στη σελίδα μας Personalization Policy.
Αν δεν είστε σίγουροι αν το σχέδιό σας είναι κατάλληλο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα το ελέγξουμε για εσάς.
Μπορώ να αλλάξω ή να τροποποιήσω ένα σχέδιο αφού το ανεβάσω;
Όχι. Μόλις η παραγγελία πληρωθεί, πηγαίνει απευθείας στην παραγωγή. Επειδή πρόκειται για προσωποποιημένα προϊόντα, δεν μπορούμε να τα επιστρέψουμε ή να τα αλλάξουμε μετά την πληρωμή.
Πόσο σύνθετο μπορεί να είναι το σχέδιο;
Μπορείτε να ανεβάσετε τόσο απλά όσο και σύνθετα σχέδια, αρκεί να πληρούν τις απαιτήσεις ποιότητας για εκτύπωση. Συνιστούμε εικόνες σε μορφή .jpg ή .png, με ελάχιστη διάσταση 1000 x 1000 pixels και μέγεθος έως 5 MB, ώστε να διασφαλίζεται καθαρή και φωτεινή εκτύπωση.
Για πολύπλοκα ή μεγάλα σχέδια, η ομάδα μας μπορεί να σας συμβουλεύσει για βελτιώσεις ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι άριστο.
Τι ποιότητα εικόνας χρειάζεται για καλή εκτύπωση;
Για να εξασφαλιστεί καθαρή και φωτεινή εκτύπωση, χρησιμοποιήστε εικόνες σε μορφή .jpg ή .png με:
Ελάχιστη διάσταση: 1000 x 1000 pixels
Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 5 MB
Αν το αρχείο σας είναι πολύ μικρό ή χαμηλής ποιότητας, το αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι ιδανικό. Σε περίπτωση αμφιβολίας, μπορείτε να μας στείλετε την εικόνα και η ομάδα μας θα σας καθοδηγήσει.
Μπορώ να συνδυάσω φωτογραφίες και κείμενο στο ίδιο προϊόν;
Ναι, μπορείτε να προσθέσετε ταυτόχρονα φωτογραφία και κείμενο στο ίδιο προϊόν για ένα πλήρως προσωποποιημένο αποτέλεσμα.
Ακολουθήστε τα βήματα στην προεπισκόπηση: επιλέξτε ή ανεβάστε τη φωτογραφία σας και προσθέστε το όνομα ή μήνυμα με τη γραμματοσειρά και το χρώμα που επιθυμείτε.
Η ομάδα μας ελέγχει την ποιότητα της εικόνας και του κειμένου πριν την παραγωγή, ώστε το αποτέλεσμα να είναι άριστο.
Μπορώ να ζητήσω προεπισκόπηση πριν την εκτύπωση;
Ναι! Κατά τη διαδικασία προσωποποίησης, μπορείτε να δείτε την προεπισκόπηση του προϊόντος σας με τη φωτογραφία και το κείμενο που έχετε επιλέξει, live.
Αυτό σας βοηθά να ελέγξετε ότι το αποτέλεσμα είναι όπως το φαντάζεστε πριν προσθέσετε το προϊόν στο καλάθι και ολοκληρώσετε την παραγγελία.
Άμα δεν είστε σίγουροι, αφήστε μας ένα μήνυμα να το τσεκάρουμε ή κάντε μας ένα τηλέφωνο.
Η ομάδα μας ελέγχει επίσης την ποιότητα των αρχείων πριν την παραγωγή, για να διασφαλιστεί άριστο αποτέλεσμα.
Τι είδους εκτύπωση χρησιμοποιείτε;
Χρησιμοποιούμε επαγγελματικού επιπέδου εκτυπώσεις με ανθεκτικά μελάνια και προσεκτικά επιλεγμένα υλικά για κάθε προϊόν.
Τα χρώματα στην εκτύπωση είναι ίδια με αυτά στην οθόνη;
Τα χρώματα στην εκτύπωση μπορεί να διαφέρουν ελαφρώς από αυτά που βλέπετε στην οθόνη, λόγω διαφορών στην ανάλυση οθόνης, φωτισμού και υλικών εκτύπωσης. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διασφαλίσουμε ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο σχέδιο που δημιουργήσατε.
Αν θέλετε επιβεβαίωση για συγκεκριμένα χρώματα ή έχετε ιδιαίτερες απαιτήσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:
👉 Στείλτε μας μήνυμα
📧 info@printaki.gr
Υπάρχει δυνατότητα free shipping;
Με αγορές πάνω από 60 ευρώ, έχετε δωρεάν αποστολή των προϊόντων σας.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για την παράδοση στο σπίτι;
Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από το προϊόν και την προσωποποίηση που έχετε επιλέξει. Συνήθως, η παραγωγή και αποστολή ενός προσωποποιημένου προϊόντος διαρκεί:
Εντός Ελλάδας: 2-5 εργάσιμες ημέρες.
Ευρώπη/UK/US: 5-10 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τη χώρα.
Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε αριθμό αποστολής για να παρακολουθείτε την πορεία της στο σπίτι σας.
Αν έχετε απορίες σχετικά με την παράδοση ή χρειάζεστε ταχύτερη αποστολή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:
👉 Στείλτε μας μήνυμα
Ποια courier χρησιμοποιείτε;
Για την Ελλάδα, συνεργαζόμαστε με Γενική Ταχυδρομική και BoxNow.
Για αποστολές σε Ευρωπαϊκές χώρες, επιλέγουμε την πιο κατάλληλη υπηρεσία courier ανάλογα με τη χώρα και την αποστολή, ώστε να διασφαλίζουμε την καλύτερη σχέση κόστους-ποιότητας και ταχύτητας.
Δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης ή αποστολής, τι κάνω;
Ελέγξτε τον φάκελο Spam/Ανεπιθύμητα.
Αν δεν υπάρχει τίποτα, επικοινωνήστε μαζί μας με τον αριθμό παραγγελίας σας.
Μπορώ να παραλάβω σε σημεία παραλαβής ή lockers;
Ναι, μπορείτε να επιλέξετε παραλαβή σε σημεία ή lockers μέσω της BoxNow στην Ελλάδα.
Κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας, θα δείτε τα διαθέσιμα σημεία παραλαβής κοντά σας και μπορείτε να επιλέξετε αυτό που σας βολεύει.
Υπάρχει επιλογή express παράδοσης;
Ναι, προσφέρουμε γρήγορη αποστολή σε Ελλάδα και εξωτερικό, με μικρή επιπλέον χρέωση, αρκεί να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας.
Παρέχετε αριθμό αποστολής tracking code;
Ναι, κάθε παραγγελία συνοδεύεται από tracking number για να την παρακολουθείτε.
Παρέχετε τιμολόγιο;
Ναι, παρέχουμε τιμολόγιο για όλες τις παραγγελίες. Αν χρειάζεστε τιμολόγιο ή έχετε ειδικές απαιτήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας καθοδηγήσουμε.
Δέχεστε επιστροφές;
Δυστυχώς, δεν δεχόμαστε επιστροφές για προσωποποιημένα προϊόντα, καθώς αυτά κατασκευάζονται αποκλειστικά για εσάς.
Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία ή χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα σας υποστηρίξουμε:
👉 Στείλτε μας μήνυμα
Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία μόνο πριν αυτή προχωρήσει στην παραγωγή. Μόλις η παραγγελία πληρωθεί και ξεκινήσει η παραγωγή του προσωποποιημένου προϊόντος, δεν μπορούμε να την ακυρώσουμε ή να την επιστρέψουμε.
Αν θέλετε να ακυρώσετε ή να συζητήσετε τις επιλογές σας, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας:
👉 Στείλτε μας μήνυμα
📧 info@printaki.gr
Υπάρχει χρονικό όριο για να δηλώσω πρόβλημα;
Ναι, για να μπορέσουμε να σας υποστηρίξουμε αποτελεσματικά, θα πρέπει να δηλώσετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή δυσκολία εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Αν παρατηρήσετε κάποιο πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ώστε να βρούμε την καλύτερη λύση:
👉 Στείλτε μας μήνυμα
📧 info@printaki.gr

